برای مثال ارتباطات تلفنی تحت شبکه ، شبکههای کامپیوتری کابلی، بدون کابل و فیبرنوری، دوربینهای مداربسته تحت شبکه جهت نظارت، ارتباطات اینترنتی و غیره. همچنین توانایی در نگهداری مراکز داده، سرورها، کلاینتها جهت بهرهبرداری مناسب شرکتها و مجموعههای گوناگون در تهران و حومه با تعرفههای متنوع و استاندارد به طوری که همیشه در دسترس باشد و برای شرکتهای کوچک نیز مقرون بهصرفه باشد. اولین گام در مدیریت IT ، نظارت بر فعالیت تجهیزات زیرساخت شبکه و سیستم های کامپیوتری شما است. ما میتوانیم با خدمات پشتیبانی شبکه و کامپیوتر آنچه را که در شبکه شما به صورت لحظه ای و روزانه اتفاق میافتد را گزارش دهیم. تیم متخصصان شبکه ما هر روز به صورت آنلاین و یا تلفنی به شما مشاوره میدهند و در صورت بروز هر مشکل در سیستم شبکه شما به صورت حضوری و یا غیر حضوری ( تلفنی – ریموت ) مسائل پیش آمده در حوزه شبکه کامپیوتری شما را حل و پشتیبانی میکنند. یک کارشناس پشتیبانی شبکه در آریستک باید علاوه بر برخورداری از روابط عمومی قوی، دانش تخصصی و تجربه بالایی در امر پشتیبانی و رفع ایرادات مربوط به شبکه های کامپیوتری داشته باشد.
با افزایش حملات سایبری، تهیه نسخه پشتیبان از داده ها برای هر کسب و کاری ضروری است. تیم های پشتیبانی شبکه نیازهای مشاغل جهت تهیه و راه اندازی ذخیره سازها، روند فعالیت هر شبکه ای را نیز بررسی کرده و سپس، کار بازیابی و تغییرات را اعمال می کنند. از چندین راه را برای تهیه نسخه پشتیبان و بک آپ استفاده می کند تا کمترین آسیب به شبکه وارد شود. بک آپ ها از داده ها به صورت خودکار راه حلی است که متخصصان شبکه پیشنهاد می کنند. در این نوع پشتیبان گیری به طور خودکار و ایمن و مستمر سه نسخه از داده ها در داخل اتاق سرور یا خارج از آن پشتیبانی می شود.
شرکت خدماتی آی تی پشتیبان
رشد و نفوذ فناوری اطلاعات در تمامی حوزههای کسب و کار موجب شده است که تمامی محیط های تجاری، اداری، پشتیبان شبکه صنعتی، آموزشی و… نیاز مبرم و شدیدی در زمینه پشتیبانی کامپیوتر و شبکه، نصب و راه اندازی انواع تجهیزات شبکه و سرویسهای مرتبط با آن احساس کنند. از ابزارهای نظارت و پشتیبانی شبکه، دسترسی از راه دور به سرورها، دستگاه های شبکه و اشتراک گذاری از فایل ها است. دسترسی از راه دور به متخصصان این امکان را می دهد که سریع تر عیب یابی کرده و اشکالات سخت افزاری و نرم افزاری را برطرف کنند. همچنین از عملکرد کاربران آگاه شوند و با صرفه جویی در وقت به روند فعالیت های سخت افزاری و ارتقاء نرم افزارها نظارت کرده و مجوز استفاده از تجهیزات جدید و تعویض قطعات را صادر کنند. با بررسی برنامه های کاربردی آن ها را مدیریت و برای نصب مورد تایید قرار دهند.
- دریافت خدمات از شرکتی که بتواند به صورت 24 ساعته و در 7 روز هفته و به سرعت به شما خدمات ارائه دهد کار بسیار مشکلی است.
- هرچه شرکت و تعداد سرور و کلاینتهای شما بیشتر باشد نیاز شما به یک شرکت ارائه دهنده خدمات شبکه بیشتر میشود.
- سرویس های پشتیبانی شبکه برای سلامت دستگاه ها، سخت افزار، نرم افزار و سازگاری دستگاه های شخصی با بستر شبکه های کامپیوتری است.
- در مورد میزان این ساعات میتونید خودتون با انتخاب پکیج مناسب تصمیم بگیرید و اگر برای این انتخاب نیاز به مشورت داشتید ما در کنارتون هستیم.
- در قرارداد خدمات پشتیبانی شبکه های کامپیوتری، خدمات از نظر فنی در سطح بالاتری نسبت به سایر قراردادها ارائه میگردد.
با این حال کارشناسان پیراسیس سعی میکنند با تعامل با شرکت ارائهدهنده نرمافزار، مشکلات آن را هم حل کنند. و اگر واقعا می شد سیستم ها و شبکه را طوری تنظیم کرد که هیچ خرابی و مشکلی ایجاد نشود حتما تمام شرکت هایی که قرارداد پشتیبانی شبکه دارند از این روش استفاده می کردند تا مجبور نباشند هزینه پرسنل متخصص پرداخت کنند و مدام شبکه بررسی شود. ممکن است تمام سیستم ها و نرم افزار های شما در شرکت بدون هیچ نقصی در حال کار کردن باشند و شما سیستم خودتان را خاموش می کنید و فردا که در شرکت حاضر میشوید هرچقدر دکمه کامپیوتر را میزنید هیچ اتفاقی نمی افتد و روشن نمی شود زیرا پاور آن سوخته است! همچنین همکارتان طی تماس تلفنی اعلام می کند که سرور فایل های اشتراکی یا سرور مالی کار نمی کند! به همین سادگی، و حالا اگر شما پشتیبان شبکه نداشته باشید با مشکلات عدیده ای روبهرو خواهید شد. خدمات پشتیبانی شبکه کامکو با توجه به اندازه شبکه و خدمات مورد نیاز شما در سرویس های متنوع در اختیار شما قرار می گیرد برای دریافت اطلاعات دقیق تر می توانید با کارشناسان ما در پشتیبانی شبکه کامکو تماس بگیرید.
بهترین شرکت پشتیبانی شبکه ادونسد آی تی ارائه خدمات پشتیبانی شبکه در تهران و حومه-ترازنت
این ویژگی ها برای مدیریت و نگهداری از شبکه های کامپیوتری جزو الزامات اساسی است. سایت خدمات پشتیبانی شبکه مجموعه کاملی از خدمات نصب و نگهداری از شبکه های رایانه ای را در اختیار شما قرار می دهد. شبکه های کامپیوتری متشکل از بخش های سخت افزاری و نرم افزاری متنوع است. تمامی سخت افزارها و نرم افزارهای مورد استفاده در شبکه های کامپیوتری باید به صورت هفتگی یا ماهانه به روز رسانی و عیب یابی شوند.