در بهار امسال، تیم و من بسیار سخت کار کردیم تا تمام تدارکات مورد نیاز برای ارسال بذر Floret Original به خارج از کشور را کشف کنیم.
ما ساعتهای بیشماری را صرف تحقیق کردیم، با سایر شرکتهای بذر، ملاقات با بازرس محلی USDA و کار با شرکتهای حملونقل مختلف و نمایندگان گمرک بینالمللی در سراسر جهان. ما چیزهای زیادی در مورد حمل و نقل بین المللی آموخته ایم!
طی این فرآیند، ما همچنین نزدیک به 30 محموله آزمایشی بذر را به هفت کشور مختلف ارسال کردیم که همه آنها شامل مدارک لازم و گواهیهای بهداشت گیاهی بود و سپس هر بسته را در طول سفر با دقت ردیابی کردیم.
در حالی که همه محمولهها در نهایت به مقصد رسیدند، چیزی که ما کشف کردیم این بود که هیچ دو سفارشی دقیقاً به یک شکل انجام نشده است.
متغیرهای زیادی وجود داشت که ما با آنها روبرو شدیم که با تحقیقات ما مطابقت نداشتند، مانند درخواست برای کاغذبازی بیشتر (حتی اگر هر سفارش مدارک لازم را به جعبه خود ضمیمه کرده بود)، عوارض و مالیات هایی که از گیرندگان دریافت می شد (که مطابقت نداشتند). با درصدهای مشخص شده توسط کشورشان مطابقت داشته باشد، هزینه های درخواست اضافی (اگرچه سفارشات دارای تمام مجوزهای پیش پرداخت و مدارک لازم بودند)، و بازرسی های فیزیکی قبل از انتشار بسته ها.
هنگامی که ما شروع به بررسی امکانسنجی ارائه حملونقل بینالمللی کردیم، میدانستیم که کشف کردن آن معمایی بسیار پیچیده خواهد بود.
علیرغم تمام تلاشهای ما و انرژی فوقالعادهای که تیم شگفتانگیز ما روی این پروژه ریخته است، هنوز احساس نمیکنم که در حملونقل بینالمللی کد را شکستهایم و میتوانیم این خدمات ویژه را در حال حاضر ارائه دهیم. تیم ما خیلی کوچک است و این فرآیند برای ارائه در مقیاس بزرگتر آنقدر کار فشرده است.
نمی توانم به شما بگویم که چقدر ناامید شده ام که نمی توانم Floret Originals را با همه کسانی که می خواهند آنها را رشد دهند به اشتراک بگذارم. به امید روزی در آینده، ما بتوانیم این دانه های ویژه را برای شما ارسال کنیم.
لطفاً توجه داشته باشید: اگر نظر شما فوراً نمایش داده نشد، محکم بنشینید. ما یک فیلتر هرزنامه داریم که از ما میخواهد نظرات را قبل از انتشار تأیید کنیم.