پس خودتان دست به کار شوید و با سرچ فارسی و انگلیسی، در هر دو زبان وبلاگ های فعال و حتی غیر فعال حوزه تخصصی کار خود را بیابید. در این مقاله ما به بررسی «سئو» و «بازاریابی محتوا» می پردازیم و میخواهیم بدانیم این دو، در چه زمینههایی با یکدیگر متفاوت یا مرتبط هستند. قبل از شروع همکاری با اینفلوئنسر، از درستی و صحت کار آن اطمینان حاصل کنید.
thought on “سئو خارجی (off-page)”
پلتفرم مناسب برای مخاطب هدف خود را پیدا کنید و در آن حضور پر رنگ داشته باشید. همین که در شبکههای اجتماعی حضور داشته باشید مخاطبان هدف را پیدا میکنید و میتوانید خدمات خود را به آنها معرفی کنید. و از آنجایی که ارتباط شما با مشتریانتان مستقیم است، میتوانید سوالات آنها را پاسخ دهید.
سئو خارجی یا سئو آف پیج (Off Page SEO) چیست؟
سئو خارجی چیست off page سئو چیست سئو خارجی سئو پونه مدیا
شما یک کادر «روند» مشاهده خواهید کرد که نشان می دهد حجم جستجو در ماه گذشته چگونه تغییر کرده است. سئو داخلی چیزی است که شما بر آن کنترل کاملی دارید، در حالی که همیشه در مورد سئو OFF PAGE این چنین نیست. شما در فرایند سئو داخلی باید به مجموعه ای از قوانین و اصول پایبند باشید اما سئو داخلی ممکن است دنیای نامنظمی را در تصور شما باشد.
- نه، البته، میتوانید دادهها را کپی کنید، آنها را در اکسل آپلود کنید، چند فرمول تنظیم کنید و تصویری از رشد را ببینید، اما چه چیزی؟ متأسفانه این شیوه گزارش دهی هنوز زنده و پابرجاست.
- اگر همه این عوامل با روند طبیعی انجام شود نتیجه بسیار خوبی خواهد داشت.
- گوگل برندها را دوست دارد و ترجیح میدهد وبسایتهای دارای برند را در بالای نتایج رتبهبندی کند.
- همه ی این فاکتورها به موتورهای جستجو می گویند که این سایت باید رتبه ی بالاتری دریافت کند.
- همچنین درج لینک مستقیم به صفحات متفاوت سایت در شبکه های اجتماعی به اعتبار کسبوکار میافزاید.
پیج رنگ بر اساس چندین معیار از جمله تجربه کاربری و کیفیت و تعداد لینکهای مورد استفاده نقش مشخص میشود. لینکهای ساخته شده، لینکهایی هستند که به صورت دستی به دست میآیند. این بدان معناست که فرد باید به عنوان مهمان در وبسایتهایی ارائه محتوای رایگان مانند ویرگول عضو شود و با انتشار محتوا و قرار دادن لینک در محتوای خود، لینک ساخته شده ایجاد کند. انتشار محتوا تصویری و ویدیویی در صفحات اینفلوئنسرها میتوانند باعث مراجعه کاربران به صفحات اجتماعی شما و سپس کلیک بر لینکهایی باشد که در آنها درج کردهاید.
پادکستها در حال حاضر به طرز بسیار عجیبی در میان کاربران محبوب شده است و هر روز بر تعداد مخاطبان آن افزوده می شود. استفاده از پادکست می تواند به عنوان بخشی از استراتژی بازاریابی محتوا عمل کند، به خصوص اگر هنوز رقیبان شما از این ابزار هنوز استفاده نمی https://www.bestbacklink.top/ کنند. یکی از استراتژیهای بازاریابی باید ایجاد یک برند شناخته شده در صنعت خودتان باشد. برای این کار لازم است که محتواهای عالی بنویسید و در زمینه فعالیت خود تبدیل به مرجع شوید.
- در واقع Off Page SEO در صورتی که از راه صحیح و اخلاقی به کار برده شود، به موتورهای جستجو نشان میدهد که سایت شما برای کاربران مرجعیت داشته و مطالب آن از اعتبار بالایی برخوردار است.
- با توجه به الگوریتم گوگل، لینک بیلدینگ بخشی جدایی ناپذیر از هر استراتژی سئوی خارج از صفحه است.
- در این مطلب ما می خواهیم یکی از انواع سئو به نام سئو خارجی و دلیل اهمیت آن در سال 2020 را برای شما توضیح بدهیم.
- لینک ها به واسطه ی وب سایت های دیگر کمک می کنند تا سایت خود را به عنوان مرجع قرار دهند، در واقع این لینک ها هستند که به هر سایتی یک رای اعتماد صادر می کنند.
- همانگونه که می دانید یکی از مهمترین موارد در سئو سازی خارجی لینک سازی است.
- پیوندها و سایر سیگنال های خارج از سایت پایه و اساس الگوریتم گوگل را تشکیل می دهند.